26. mai 2011

Trøblete blogg gjev få innlegg...

No går det lang tid mellom kvar gong eg melder nytt her inne, og det er ikkje fordi eg har det for travelt eller ikkje har nytt å melda - men fordi heile Blogger gjev meg motstand.

Eg har ikkje fått logga meg på rett og slett :-@ Men eg har då heldigvis ein heppiknottblogg på wordpress også, so eg vert ikkje heilt avskrive likevel.

Men sidan eg no kom meg inn, skal eg sjølvsagt posta noko kjekt. Litt av kvart tenker eg. Noko skulerelatert, noko eg har bedrive av eigen vilje :-)

Oska gjorde seg på bilete i solnedgong :-)

Regnbuen (lukka) endar eller byrjar i/ved handlebyen Husnes, so no veit dykk det!

Ellinor og panneballetten. Einmannsorkester med stort potensial og masse lyd :-)

Lena attmed eitt av sine første utstillingsverk (jenta med gult hår og raud kjole). Flinka jento vår!

Gaute i fiiina lyset!

Bodil er søt, og veldig stolt mammepill <3

Eine pusen til min kjære søster. Pusen er søøt. Har det nok etter eigaren ;-)

Nye pill - (Kåre Pelle) Conradi og Ellinor er vener allereie :-)
Ei fin lilje i hagen


Går mykje i foto om dagen. Skal gripa blyanten fatt snart igjen, og i dag har eg følt tiltrekking mot måling igjen også... I love it!

Ingen kommentarer: