17. september 2011

Litt trist - litt glad.

Sidan sist innlegg på bloggen er det mykje som har fyllt livet. Mi kjære mormor tutla over til ein ny dimmensjon og eg fekk meg ei tid i sorg og glede over det faktum at eg ikkje kan kjenna ho eller sjå ho slik eg pleide lenger. I tankane våre hoppar ho på trampolinen med ungane, so det er mest sakn som gjer det trist.

Som om det ikkje var nok, reiste me til Kreta berre ei lita veke etter at ho tutla (der eg førestilte meg at ho dansa på dei mjuke skyene over Europa og plaska i middelhavet saman med oss, åt is og drakk milkshake og skøya med dei greske servitørane). Me gjekk glipp av den faktiske begravelsen, men fekk oss ei veke i sol og varme, med gode, late dagar i stor lukke i staden. Eg trur mormor unna oss den veka ;)

Her er nokre bilder av oss på tur;















2 kommentarer:

tante Torill sa...

Js, det kan du være sikker på at mpormor unte dere :) Nydelig blogg og nydelige bilder :)

Jorun Larsen sa...

takk :)