1. september 2011

Long time no see....


Det er crazy days for tida. Kjenner at hausten er på veg
og dagane fyk veggimellom her. Snart jul jo! 2011 har foke so langt iallfall.

Og plan for resten av året? Først Kreta, so KK-mil i Oslo
(ja, eg skal jogga. Tørrtrening kvar dag  ....hardtrening? svett blir eg iallfall), so Jul i Rosendal, o happy days!

I år er helga lagt til dei første dagane i desember, altså
2.-4. Vert ikkje betre :-) Heppiknottane er med i år og, og framover må eg nok setja meg i gir og mekka skjøne greier. Ikkje for å bli rik, men for å vera med på moroa!


Ja, og so har eg plutselig blitt med i fotoklubben her i bygdo, så det vert nok tatt litt bilder framover også. Og skule. Og bursdagar. Og kanskje lærer eg å laga sushi.
Ikkje fordi det er poppis, men fordi det er godt.

Ein må nyta det livet har å by på sant? Og med ei KK-mil i hælane, vil eg sei meg nøgd med å bruka av det potensiale som bur i meg. Må det kosa seg med utfordringane, og pakka seg godt inni eit varmt teppe med leopardmønster dersom eg ein dag ikkje blir svett. O herlege 2011. O herlege komande 2012.

Ingen kommentarer: